Jövendő elsősök szüleinek

Iskolánk rövid bemutatása  és egyéb információk

Iskolánk tágas, világos, gyerekbarát, technikai eszközökkel jól felszerelt.

A gyerekek játszhatnak a közösségi térben fejlesztő- és társasjátékokkal, csocsóval, billiárddal. Az alsós termeket játszószőnyeg, és játékok teszik otthonossá. Az árnyas, fajátékkal felszerelt udvaron nemcsak játszani lehet, hanem jó időben a kerti padoknál órákat is tarthatunk. Sportcsarnokunkban, egyszerre akár 3 osztálynak is lehet testnevelés órája. A műfüves pálya és a gimnázium uszodája, mind a mindennapos testnevelés, mind az edzések lehetőségét is biztosítja (kézi, torna, aerobic, foci).

Emelt óraszámban tanulhatják az angol és az ének-zene tantárgyat diákjaink.
Az angol a mai kor igényeihez igazodik (legelterjedtebb nyelv – szinte minden országban tanítják), illetve a kisgyermekek ebben a korban fogékonyak a nyelvtanulásra. Ötödik osztálytól német és horvát nyelv is választható.

Az éneket az érzelmi intelligencia fejlesztése miatt tartjuk fontosnak, mely a gyermeket segíti örömének, bánatának megélésében, kiegyensúlyozottabbá teszi őt. Főleg az énekes osztályokra számítunk énekkarunkban, mely az együtténeklés örömét adja. – Kokas Klára így ír erről: „A testben megzendülő hang érzékelése a társak összhangjával olyan intenzív impulzus, melyek motivációs forrása felmérhetetlen.” – Ehhez társul a zenetanulás, mely nemcsak az érzelmi, de az értelmi intelligenciát is fejleszti. A zeneiskolával szoros a kapcsolatunk, ahová könnyen át tudnak menni tanulóink. Egyeztetjük a szolfézs órákat, így beillesztjük az órarendbe. A hangszeres órák is lehetőség szerint napközben megoldhatók.

Mivel egész nap az iskolában vannak a gyerekek, napközben többször játékos foglalkozásokkal tesszük az itt töltött időt változatosabbá. Lehetőségük van a napközis órákon, ebéd után a szabad levegőn tartózkodni és játszani az udvaron. Napirendjük a terhelhetőségükhöz igazodik. Ha fáradnak, már nem tudnak kellően figyelni, koncentrálni, akár óra közben is átváltunk játékos feladatokra, átmozgatjuk őket, rövidítjük az órát.

Az alkalmazott modern pedagógiai módszereinknek köszönhetően a gyerekek nemcsak csendben és önállóan dolgoznak, hanem csoportmunkában, egymással kommunikálva, aktív résztvevői az óráknak. Iskolánkban interaktív tábla, projektor segíti a digitális technikák alkalmazását, az élményszerű tanulást. A tanító nénik türelmesek, elfogadók. A gyerekek hétközben nem kapnak házi feladatot. Iskolánk két pedagógusa is fejlesztőpedagógus, akik fejlesztő foglalkozáson segítik a tanulási nehézséggel küzdő gyerekeket. Utazó gyógypedagógusaink a sajátos nevelést igénylő tanulók felzárkóztatásában hasznos segítséget nyújtanak. A tehetséges tanulókat és a felzárkóztatásra szorulókat tanórai differenciálás során fejlesztjük. Lehetőség nyílik arra, hogy tanórán kívüli, kiscsoportos foglalkozás keretében versenyekre készítsük fel diákjainkat.

 

Az Alapfokú Művészeti Iskola intézményünkben kézműves foglalkozásokat tart az 1-6. évfolyamon, modern táncot az 1-2. évfolyamon, felmenő rendszerben. Felső tagozaton szakkörök széles skálája várja az érdeklődő gyerekeket, így szinte minden területen találnak maguknak tehetségműhelyeket, szakköröket.

Egyre több nyári tábort szervezünk tanulóinknak. A gyerekek élményekben gazdagodnak, a szülők pedig jó helyen tudhatják gyermeküket.

Iskolánk részletes bemutatása ITT

Pillanatképek iskolánk életéből – videó

Április 4-én szülőkkel együtt vehetnek részt az iskolaelőkészítős gyerekek a Varázsórán, melyen fizikai kísérleteket, érdekes játékokat mutatunk be, illetve próbálhatnak ki az óvódások.

 

 

Április 11-én szintén szülőkkel együtt várjuk a nagycsoportosokat Aerobik és torna bemutatóra melybe bevonjuk a kicsiket is.

 

 

A beiratkozás időpontja:
2018. április 12-13.